četrtek, 29. september 2016

Mici, povej!

Drugi be je Mici zastavil nekaj vprašanj in Mici je nanje odgovorila.




Ali se še vedno bojiš teme?
Jon K.

Oh, kje pa! Zdaj sem že velika. Zdaj se tema boji mene!

Kaj ješ?
Kako preživljaš čas med počitnicami?

Kaj delaš, ko si doma?
Ivana


Najraje jem zelenjavno juho. Ah, ne, šalim se. Najraje jem sladoled!
Med počitnicami plavam in berem knjige. Nagajam Šimnu.

Ko sem doma, veliko spim. Mami od Šimna pomagam posesati stanovanje.

Kaj je lepo in ima moža z rogovi?
Zala

Kako lahko vprašanje! To je nosoroginja!

Zakaj je ocean tako globok?
Katja

Zato, da lahko v njem plavajo kiti in velike ladje.

Ali veš, kdo ima zelene lase?
Živa


Seveda vem. Povodni mož in povodna žena in povodni otroci. Enkrat sem vzela od mame od Šimna barvo za lase in potem sem imela zeleno dlako.

Ali si že bila v pragozdu?
Timotej


O, seveda sem bila. Bil mi je všeč, plezala sem na visoka drevesa in spoznala dve prijazni ari.

Zakaj je gozd tako zelen?
Čarna

Zato, ker ni vijoličast. Tudi ni oranžen. Razen jeseni.
Eni pravijo, da je gozd zelen zato, ker imajo vsi zeleni listi v sebi skrit
k l o r o f i l. Jaz ne vem, kaj je to!

Katera kača je najbolj strupena?
Kiara


Najbolj strupena kača je deževnik. Ne, ne. Mogoče je najbolj strupena kača strupenjača. Ne, ne, ne. Najbolj strupena je morska kača.

Ima rep, a ni volk,
rjove, a ni lev.
Kaj je to?
Voranc


To je krokodil, ki je pojedel radio.

Kako je nastala zemlja še pred dinozavri?
Maja


Najprej je bila zemlja kocka s špičastimi robovi.
Če si prišel do roba, si padel dol v vesolje. Potem so prišli dinozavri in so tako dolgo tacali po zemlji, da je postala okrogla. 


Zakaj je toliko živali na svetu?
Jara


Draga Jara, ne vem, zakaj so na svetu deževniki in polži in komarji in krokodili in krti in naočarke in kljunaši in ježki in še vse druge živali. Joj, res jih je zelo veliko!

Koliko sem star?
Kako staro je najstarejše drevo na svetu?

Koliko meri v dolžino največji kit?
Emil


Star si oseminsedemdeset let. Mogoče pa ne.
Najstarejše drevo je staro dva tisoč let. Mogoče pa še več.
Sinji kit je dolg okrog trideset metrov. Mogoče pa ne.
Njegovo srce je veliko kot majhen avtomobil. To pa je res!


Kako si lahko postala tako živahna?
Nejc


Joj, ne vem! Zelo rada poskakujem, plešem, plezam, tečem, delam prevale. Težko sedim pri miru. Malo že, a ne predolgo.

Plava v vodi, ima dolga usta in prihaja od dinozavrov. Ni krokodil.
Kateri je največji kit na svetu?

Vitan

Ta, ki plava v vodi, je dinozavrska krokoriba. To je res.
Največji kit je sinji kit
Ali pa je mogoče največji kit rožnati kit?

Koliko si stara?
Ali si že bila na luni?
Ali se še polulaš v plenico?
Anže

Stara sem osem let.
Ne, na luni še nisem bila.

Ne, ne lulam več v plenice. Sem šla lulat na stranišče, ko smo šli v Planico gledat skoke in me je zelo tiščalo lulat.

Ali imaš rada temno čokolado z lešniki?

Urban

Raje imam mlečno čokolado z lešniki. Ali jo imaš kaj?

Mici, kaj šumi in ni veter?  
Erika

Ventilator!

Kdaj si nazadnje jedla jagode?
Ali ti je res ime Mici?
Stella


Prejšnjo soboto sem jih jedla.

Ne, ni mi ime Mici, v resnici mi je ime Poldka. Če verjameš, hihi.

Kakšno je videti drevo pozimi?
Benjamin


Takole!

Koliko dreves je v gozdu?
Lara


V nedeljo sem jih nazadnje štela in jih je bilo pet tisoč osemsto dvaintrideset.



Ali si lepa?
Si že bila na Valu 202?
Zarja


Lepa sem, najlepša pošast na svetu!
Kaj je to Val 202? Je to ladja?

Zakaj si pošast?
Kje je tvoj dom?

Kdaj si se rodila?
Edvin in Maks


Pošast sem zato, ker sem taka že od zmeraj.

Živim pri Šimnu in njegovi mami.
Sploh ne vem, če sem se rodila. Mislim, da so me naredili v tovarni igrač in sem potem kar oživela. Včasih se to zgodi. To je taka čarovnija.

Kako je nastalo sonce?
Zoja


Sonce? To je zame čisto pretežko vprašanje!

Kaj ti je všeč?
Iva


Všeč mi je nogomet, všeč mi je tudi sladoled. Rada imam risanke in rada imam Šimna. Všeč mi je šola in všeč so mi tudi počitnice. Všeč mi je tudi drugi be!





7 komentarjev:

  1. Mici, kakšna je tvoja hiša?
    Zarja

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo, Zarja! Živim v bloku, s Šimnom in njegovo mamo. Imamo se lepo, četudi je naše stanovanje majhno.
    Pozdravlja te Mici

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Mici!
    Tukaj 3.č iz Mengša.
    Danes smo odkrili tvojo stran na internetu. Zelo nam je všeč!
    Lansko leto, ko smo bili še 2.č, smo prebrali vse knjige o tebi.
    Še vedno se nam zdiš zelo zanimiva in bi te radi še kaj vprašali.
    Ali ti Šimen dovoli, da lahko tipkaš po njegovem računalniku?

    Upamo, da nam boš odgovorila, ker že dolgo časa nisi ničesar napisala.

    Zelo lepo te pozdravlja 26 učencev in učenk iz 3.č (in učiteljica Urška)

    P.S.
    Če nam boš odgovorila, ti bomo pa še kaj pisali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, 3.č!
      Kako ste kaj?
      Jaz sem vesela, ker se zima poslavlja in ker prihaja pomlad in ker bodo cveteli zvončki in ker se bom lahko vozila s Šimnovim skirojem.
      Šimen mi ne dovoli tipkati na računalnik. Tole narekujem Majdi in ona tipka. Ker ona zelo hitro tipka.
      No, v resnici mi sploh ne dovolita na računalnik, ne Majda ne Šimen. Ker jaz zelo rada igram igrice. Ko enkrat začnem, ne znam nehati!
      Kaj pa vi? Ali vam starši dovolijo igrati igrice na računalniku, tablici ali telefonu?

      Lepo vas pozdravljam!
      Mici
      (Pozdravlja vas tudi Majda, ki tole tipka)

      Izbriši
  4. Ooooooooo, Mici! Pa si nam le odgovorila!
    Zelo si nas razveselila.
    Tudi mi komaj čakamo na pomlad. Ali mogoče veš, kje se pomlad skriva zdaj in kam bo šla zima potem?
    Zdaj imamo pred seboj liste, ker ti vsak izmed nas hoče napisati nekaj o računalniških igricah.
    Lepo pozdravljamo tebe, Šimna in Majdo
    3.č

    OdgovoriIzbriši
  5. Kje je pomlad? Nimam pojma! Kam bo šla zima? To pa vem. Na južni tečaj, med pingvine.
    Računalniške igrice? O, te pa imam tako rada, da je že kar preveč. Petnajst minut na dan smem igrati. Petnajst minut branja in petnajst minut igranja. Ali pa sploh nič igranja, če sem poredna.
    Rišete in pišete? Kar bo nastalo, mi lahko pošljete na zelo okusno elektronsko pošto: strudelj@gmail.com
    Lepo vas pozdravljam in vam pošiljam poljubčke!
    Mici
    In pozdravljata vas tudi Šimen in mama Majda

    OdgovoriIzbriši