torek, 11. julij 2017

Pisma z Nizozemske

Kaj? Kako? Tudi na Nizozemskem živijo otroci, ki razumejo, govorijo, berejo in pišejo slovensko?
Tristo roza pošasti, tega pa res nisem vedela!


Danes mi je Majda pokazala tri pisma, ki so prispela iz Nizozemske.
Nizozemska je nizka dežela, ker je ravna in nizka, naša dežela pa je Visozemska, ker ima veliko visokih hribov.

Pa pojdimo lepo po vrsti:



Draga Zoja, seveda mi je všeč v Sloveniji, še najbolj poleti, ko so počitnice in lahko plavam v jezerih, rekah, bazenih ali v morju.
Kaj pa ti, Zoja, ali ti rada plavaš? Ali imaš rokavčke ali plavaš brez njih?
Lepo te pozdravlja Mici.



Ljuba moja Zoja! Zelo močno hudo me veseli, da so ti všeč zgodbe o meni. Bom povedala Majdi, ko jo srečam! Debela knjiga o Mici? Morda misliš knjigo o Mici, ki že hodi v šolo?
V Sloveniji si jo lahko izposodiš v knjižnici.
No, povej, ali je tvoj brat Vid tako priden kot jaz ali še bolj?
Povej mu, da ga pozdravljam in da mora pri vožnji s kolesom nositi na glavi čelado.
Ali se ti rada voziš s kolesom?
Meni je bolj všeč, če me na kolesu pelje Šimen, na sedežu za pošasti in majhne otroke.
Pošiljam ti en objemček in en poljubček!
Mici


Dragi Leon, Eva, Vida, Jure in Neja!
Še nikoli nisem bila v Haagu. Bojim se vožnje z letalom, zato ne vem, če bom prišla.
Ali lahko pridem v Haag tudi s podmornico? Če lahko, potem pa verjetno pridem.
Ne, ne, jaz se ne skrivam v Sloveniji. Le nikoli me ni tam, kjer ste vi. Ko ste vi v Piranu, sem jaz na Triglavu. Ko ste vi v Kranjski gori, sem jaz na Ptuju. In ko ste vi v Murski Soboti, sem jaz v živalskem vrtu v Ljubljani. Zato se nikoli nismo videli.
Morda pa se bomo nekoč srečali! Upam, da res.
Lepo vas pozdravljam in vam pošiljam poljubčke iz Slovenije.
Danes je tu zelo vroče, a zbirajo se črni oblaki. Mislim, da bo nevihta!
Bojim se grmenja. Se grem kar skrit k Šimnu pod odejo!
Papa
Mici

V Sloveniji, 11. julij 2017

Ni komentarjev:

Objavite komentar