nedelja, 15. oktober 2017

Pisali so mi otroci iz 3.b!

Mici, 
na tebi so mi najbolj všeč tvoje zelene oči. Najbolj mi je všeč zgodba Lovro plus Maja, ker je zelo smešna. V našem razredu nas je 25. V 3.b so mi najbolj všeč igrače. 
Mici, ali se zabavaš v 2.a?
Filip A.
Seveda se zabavam, a vseeno komaj čakam, da prilezem v tretji razred in se bom lahko učila poštekanko!
Mici

Mici, na tebi mi je najbolj všeč tvoja barva. Najbolj mi je všeč zgodba o Azri, ker je smešna. V našem razredu nas je zelo veliko. V 3.b so mi najbolj všeč igrače. 
Kdaj prideš k nam?
Mina
Ne vem, kdaj pridem k vam. Zadnjič sem hotela priti, a smo imeli športni dan. Zdaj bomo pa imeli plavanje. Najbrž me ne bo. V moji šoli je zelo lepo, veš!
Mici

Draga Mici!
Na tebi mi je najbolj všeč, da imaš tako velike oči. Najbolj mi je bila všeč zgodba o Tariku in radirki, ker je tako smešna. V našem razredu se vsak dan trudimo za nalepko. Moja sošolka Adriana je najmanjša v razredu. V razredu imamo že predsednika in namestnika. V 3.b razredu mi je najbolj všeč naša učiteljica Urška in zgodba o črkah. 
Ste vi tudi izbrali predsednika?
Tvoja Tinkara.
Draga Tinkara! V našem razredu sem jaz najmanjša. In nisem precednica, ker nič ne precejam in nimam cedila. Aja, ti misliš pred-sed-nica! Ne, jaz nisem predsednica, veliko raje sem pošast.
Objemček in pozdravček od Mici

Draga Mici, 
Najbolj mi je všeč, ker si lumpa. Najbolj mi je všeč zgodba  Kako dolgo je igrišče. Zelo dobro si se spomnila, kako izmeriti igrišče. V našem razredu si ne smemo nagajati. S sošolci smo prijatelji. V 3.b mi je najbolj všeč takrat, ko se veliko naučimo.
Mici, ali si včasih sploh kdaj pridna?
Oskar
Seveda sem sploh kdaj včasih pridna, vendar ne velikokrat, ker pošasti po naravi nismo preveč pridne. Ampak malo pa sem, kajne, da sem!
Mici 

Kuku, Mici!
Všeč si mi, ker si smešna. Tudi zgodba o Azri je smešna. Moj prijatelj Vitan je smešen. 
Teodor
Lepo je biti smešen, a ne vedno. Včasih se učiteljica jezi, če sem smešna!
Mici

Draga Mici, 
na tebi mi je najbolj všeč, ker si pošast in ker si prijazna. Meni je najbolj všeč zgodba Lovro + Maja, ker je zelo napolnjena z energijo. Naš razred mi je všeč, ampak še bolj mi je pa všeč učiteljica. In naši sošolci so zelo prijazni. V 3.b mi je najbolj všeč to, da se skoraj vsi razumemo s sošolci in ker imamo prelep razgled in prelepo učiteljico. 
Mici, kako si oživela? Nooo, kako si lahko kar vse to preživela v tovarni? To je zelo čudno, a tudi zelo carsko. Ti si potem junakinja!!!
Tvoja Taja
Draga Taja!
V tovarni je bilo zares zelo čudno: najprej nisi, potem pa si! Verjetno je bila tam neka dobra vila in me posula s čudežnim praškom ... in sem kar oživela!
Veseli me, da se imate radi in da imate naj super učiteljico! Veš, tudi naša Minka je v redu učiteljica.
Objemček ti pošilja Mici

Draga Mici, 
najbolj mi je všeč, da si pošast. Najbolj mi je všeč tvoja zgodba od Azre. Imamo lep razred in prijazno učiteljico in prijazne sošolce. Moj najboljši prijatelj je Teo. V tretjem b razredu mi je najbolj všeč tabla.
Ali lahko prideš obiskat tretji b? (Prosim?)
Vitan
A veš, da se je Azra preselila na drugo šolo? Mi je kar dolgčas po njej! Joj, kako neki naj pridem k vam? Nočem zamuditi plavanja niti matematike niti angleščine in najbrž me Šimen ne bo hotel pripeljati. Ker tudi on ima šolo, veš.
Moj najboljši prijatelj je Šimen.
Hej, saj vem, da se imate prav lepo v vašem razredu. Pozdravi učiteljico!
Papa, Mici



Draga Mici,
Najbolj mi je všeč, ko sediš na stolu in pomagaš sošolcem. V razredu beremo Micine knjige, najbolj všeč mi je zgodba Lovro plus Maja. Tinkara in Taja sta moji najboljši prijateljici v razredu. Učimo se nove črke M, N, O, Z, Ž. Učiteljica Urška mi je všeč.
Mici, a lahko prideš v 3.b?
Adriana
Kaj, nove črke se učite? A tiste stare niso več dobre? Če niso, jh dajte v škatlo in mi jih pošljite. Jih bom jaz porabila v svojih zvezkih!
Pozdravi Tinkaro in Tajo!
Objemček ti pošilja Mici
Mici
Všeč si mi, ker si poredna. Rada imam zgodbo o zaspani Teji. Moji sošolci so prijazni in kdaj poredni. V tretjem b mi je najbolj všeč, da se ne tepemo in da smo pridni in da poslušamo.
Mici, a si zdaj pridna ali si še bolj poredna? Znaš računat? Ali lepo rišeš? Ali hitro tečeš? Ali si prijazna? Ali si dobra v šoli?
Liza
Draga Liza! Zelo sem pridna, le včasih sem pa zelo nagajiva. In včasih sem zaspana kot Teja! Seveda znam računati, kaj pa misliš! Sedem krat devet je triinšestdeset. Ali si to vedela?
Še kar hitro tečem. Rišem pa bolj slabo, risanje mi ne gre, veš.
Pozdravlja te Mici


Draga Mici,
Všeč mi je, da si nagajiva. Najbolj mi je všeč zgodba Pri hišniku. Mi smo priden razred in nagajiv. Najbolj všeč mi je, da imamo prijazno učiteljico. Imam veliko sošolcev. Moja najboljša prijateljica je Ajda. Moj najljubši predmet je slovenščina. In angleščina. Zelo mi je všeč, da imamo čist razred. Rada se vozim s kolesom. Stara sem osem let.
Mici, katera je tvoja najljubša barva? Kaj rada ješ?
Eva J.
A s kolesom se voziš po učilnici? No, to pa je krasen razred, hihi. Kaj pa učiteljica? Ona verjetno vozi motor in ostali učenci pridejo s skiroji in samokolnicami.
Hej, povem ti skrivnost: naslednje leto boš v knjigarni lahko kupila samokolnico, da boš lahko vanjo zložila vse knjige in zvezke in vse potrebščine in jih pripeljala v šolo. Kaj ni to super imenitna novica?
Tudi jaz sem stara osem let in imam rada angleščino in slovenščino in japonščino.
Poljubček ti pošilja Mici

Draga Mici,
na tebi mi je najbolj všeč, da si nagajiva. Najbolj mi je bila všeč zgodba Gospa Minka. Všeč mi je, ker imaš sto vprašanj za gospo Minko.
Jaša 
Dragi Jaša, mislim, da bi bilo Minki všeč, če bi jaz malo manj spraševala in malo več sama premislila, preden kaj vprašam. Ampak taka sem. Kar vprašam, ne da bi prej pomislila. Sem pač samo pošast.
Objemček ti pošilja Mici

Draga Mici,
všeč si mi, ker si zelo zabavna. Najbolj všeč mi je tista zgodba, ko si šla k hišniku, ker je zelo smešna. Imamo zelo prijazno učiteljico in velikokrat pogledamo kakšno uspavanko in se smejemo. 
Zakaj imaš zelene oči?
Alja 
Saj veš, zakaj imam zelene oči. Zato, da se laže skrijem med lubenice!
Naš hišnik je v redu človek in njegova kosilnica je super in krasno ropota.
Uspavank ne poslušamo, ker bi učiteljica verjetno kar zaspala. Veš, ona je v našem razredu najbolj zaspana!

Mici

Draga Mici,
na tebi mi je najbolj všeč, da si tako radovedna. Najbolj všeč mi je bila zgodba o čopkih pri telovadbi. Všeč mi je zato, ker si imela bujno pričesko in ker si posodila gumico prijatelju. Moj razred je nagajiv, priden. Fantje so večinoma športniki. Dekleta so večinoma pridna. Ja, tudi fantje.
Kaja
Joj, Kaja, zakaj pa niso raje fantje pridni in punce športnice? To bi bilo imenitno! In kaj pomeni, da si priden? Ali to pomeni, da si ne vrtaš po nosu med matematiko? Ali to pomeni, da vedno rečeš prosim in hvala?
Draga Kaja, hvala za tvoje pismo!
Mici

Draga Mici,
najbolj mi je pri tebi všeč to, da si zelo smešna. Najbolj mi je bilo všeč, ko si govorila Lovro plus Maja. V našem razredu mi je najbolj všeč, ko imamo šport. Mici, ko sem se vozil s kolesom, sem našel v travi siničko s poškodovanim krilom in sem jo prinesel domov. Babi jo je namazala s kremo. Imeli smo jo v kartonski škatli. Na žalost je umrla. 
Mici, kaj delaš v prostem času?
Sašo
Uboga sinička! Ampak kaj hočemo, tudi smrt je del življenja in enkrat bomo vsi umrčkali, a vseeno je sinička uboga ptička in škoda, da ni doživela starih dni in postala babica!
Kaj delam v prostem času? Vozim se s skirojem, plavam na bazenu, rišem oblake in nagajam Šimnu.
Objemček ti pošilja Mici

Draga Mici,
všeč mi je, da si nagajiva še naprej. Všeč mi je smešna zgodba Lovro plus Maja. Naš razred je tudi nagajiv. Moja sošolka Eva nosi očala. V 3.b mi je všeč, da spoznamo nove stvari. Kaj najraje ješ? Katero vozilo ti je najbolj všeč? Ti je všeč v šoli? Katera knjiga ti je najbolj všeč? Bi šla v 3.b? Tukaj je super! Vsi fantje so zahtevni! Punce pa ne. Učiteljica je zabavna. Katera pijača ti je všeč? Ali ti je všeč multi sola? Ti je všeč nutela? Moji sošolci so vedno resni.
Tvoja Ajda
Včasih sem nagajiva tudi nazaj, ne samo naprej, hihi.
Ne nosim očal. Najraje jem jagode, češnje, borovnice in jabolčni  š t r u d e l j. No, mislim, da se reče z a v i t e k, ampak tudi štrudelj je v redu, aneda!
Najbolj mi je všeč električni avtomobil.
V šoli se dobro počutim, ker je toplo in tudi malico in kosilo dobimo.
Joj, ne morem ti povedati, katera knjiga mi je najbolj všeč, ker takih knjig je res veliko!
Kako to misliš, da so fantje zahtevni? Ali zahtevajo multi solo za malico in dunajski zrezek za kosilo?
Nutela mi je bila všeč, a zdaj je lonček že prazen.
Moji sošolci so tudi resni, včasih pa čisto neresni.
Papa! Mici

Draga Mici,
najbolj mi je všeč, da nagajaš. Všeč mi je zgodba Pri hišniku. V razredu imamo igrače in Filip A. se rad igra z lego kockami. Imamo veliko igrač. Rad sem zunaj. Mici, ti si smešna. Tilen se rad igra z Oskarjem. V razredu imamo prijazno učiteljico.   
Zakaj si navihana?
Anže 
A veš, na kaj me spominja beseda n a v i h a n a? Na majico z zavihanimi rokavi. Saj razumeš: navihani, zavihani, hihi.
Navihana sem pa zato, ker mi je kdaj malce dolgčas v šoli. A tega ne povej moji učiteljici Minki!
Jaz se rada igram z Jakobom.
Mici

Mici,
všeč mi je, da si lumpa in smešna. Najbolj všeč mi je smešna zgodba Gospa Minka. V mojem razredu imamo pridne, poredne in pametne otroke. V 3.b mi je všeč, da smo vsi različni.
Kdaj boš prišla v 3.b?
Tilen 
V 3.b ne pridem, vsaj ne še zdaj, mogoče naslednje leto.
Tudi sicer ne morem priti, saj veš, da v šoli ne smemo manjkati!
Vseeno vas imam zelo rada!
Mici

Mici, 
všeč si mi, ker nagajaš. Všeč mi je smešna zgodba Lovro + Maja. Moj razred je nagajiv in s prijatelji se igramo. Všeč mi je šport.
Mici, kje živiš?
Liam Tai
Živim pri Šimnu in njegovi mami, v bloku v Ljubljani. Tudi meni je všeč šport, najbolj nogomet in vožnja s skirojem in lizanje sladoleda. Ups, to pa ni šport!
Mici

Mici, 
vse tvoje zgodbe so mi všeč. Moj razred je zakon. Moji sošolci so zakon. 
Mici, si bila kdaj bolna? Koliko prijateljev imaš?
Moje ime je Eva.
Draga Eva!
Enkrat, ko še nisem hodila
 v šolo, so me bolela ušesa. Sploh ni bilo prijetno!
Vsi iz razreda so moji prijatelji!
Moje ime je Mici, imam tudi daljše ime: Mici Made in China

Draga Mici, 
najbolj mi je všeč, ko se igraš s Tarikom. Všeč mi je tista zgodba, ko je Mici srečala učiteljico na sladoledni stojnici. Naš razred ima pravila in sošolci so prijazni. V 3.b mi je všeč, ko se igramo. 
Mici, kaj pa je tebi najbolj všeč?
Filip T.
Dragi Filip, tudi meni je najbolj všeč, kadar se v razredu igramo. In tudi mi imamo pravila v razredu. Včasih kakšno pravilo prekršim. Takrat dobim za kazen prepis. Rada pišem v zvezke, tako da to zame sploh ni tako grozna kazen.
Lepo se imej in veliko se smej!
Mici
Draga Mici,
najbolj so mi všeč tvoje zelene oči. Všeč mi je zgodba Pri hišniku, ker sta pretentala Minko. Naš razred je zelo lep in sošolci so prijazni. Vesela sem, da smo vsi dobili prvo oceno pet. Tvoje zgodbe so mi všeč. Imam te rada.
Mici, koliko si stara? Mici, ali še hodiš v šolo? Te Šimen uboga? 
Katarina
Draga Katarina!
Seveda še hodim v šolo. Stara sem osem let. Šimen me uboga in jaz ubogam njega.
Čestitam za prvo petico!
Tudi jaz imam tebe rada in ves tvoj razred!
Mici



Mici, 
všeč mi je, da si smešna in lumpa. Všeč mi je zgodba Lovro plus Maja, ker je Mici izzivala Lovrota. V mojem razredu imamo pridne, nore, pametne, poredne in nagajive učence. 
Kdaj boš prišla v 3.b?
Lep pozdrav, 

Sonila
Nimam časa, da bi hodila na obiske. Žal mi je!
Tudi v mojem razredu smo pridni, nori, pametni in poredni otroci, jaz pa sem vse naenkrat!
Objemček ti pošilja Mici

Ni komentarjev:

Objavite komentar