ponedeljek, 11. februar 2013


Dobrodošli 

Moje ime je Mici. Mici iz 2.a.
Najprej sem bila ves čas samo doma.
Niti v vrtec nisem hodila.
Potem sta mama in Šimen odločila, da moram v šolo. Ker ne morem biti sama doma.

V šoli mi je všeč.
Malo računamo, malo beremo in malo pišemo.
In rišemo. In telovadimo.
In pojemo tudi. Samo jaz ne znam lepo peti.
Včasih imamo športni dan.
In gospa Minka ni preveč stroga učiteljica.


Kaj pa ti?
Kam hodiš v šolo?
Kateri predmet imaš najrajši?
Kako je ime tvoji učiteljici?





37 komentarjev:

  1. Ime mi je Pia. Rada rišem. Moja mami je učiteljica. Mici, ti si zakon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pia, tudi ti si zakon.
      Želim ti lepo pustovanje!
      Jaz se ne bom zamaskirala, bom pa fotografirala maškare, ki jih bom srečala.
      In se najedla krofov.

      Izbriši
    2. Avtor je odstranil ta komentar.

      Izbriši
    3. Jaz sem bila za maškare indijanec. Nabrala sem veliko sladkarij in jih tudi pojedla. Pri nas doma smo za pusta pekli krofe in miške. Naša psica Ota nam jih je nekaj na skrivaj obliznila.
      Pia

      Izbriši
    4. Tale Ota je pa navihan kuža!
      Nič hudega, da pusta in krofov ni več, saj prihajajo počitniceeeee!
      Se jih veseliš? Kaj boš počela?

      Izbriši
  2. ŽIVJO MICI KAKO SI KAJ. JAZ SEM LARA. MOJA UČITELJICA JE URŠKA. RADA IMAM ŠPORTNO VZGOJO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Lara! Jaz imam danes od vseh šolskih predmetov najraje krofe, hihi!

      Izbriši
  3. Živijo Mici. Ime mi je Maja. Hodim v drugi razred osnovne šole Dolenjjske Toplice. Moji učiteljici je ime Urška. Moj najljubši predmet v šoli je matematika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, Maja, pozdravljena!
      Moj najljubši šolski predmet je malica.
      Ups! To pa ni šolski predmet! Potem pa športna vzgoja.
      Moj najljubši šolski prostor pa je knjižnica. Tam se lahko skrijem, kadar imam dovolj matematike.

      Izbriši
  4. Jan Tisovec

    Živjo Mici!
    Ime mi je Jan.
    Hodim v Osnovno šolo Dolenjske Toplice.
    Najraje imam računanje.
    Moji učiteljici je ime Urška.
    Mici ti si zakon!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Jan!
      Kaj, tudi tvoja učiteljica je Urška?
      Moji je ime Minka in nima psa.
      Kaj sem jaz? Zakon?
      Mislim, da ste zakon tudi vi, drugi a iz Dolenjskih Toplic. In tudi vaša učiteljica je zakon, ker vam pusti, da nalogo delate na računalniku.
      Hej, pri nas sneži! Kaj pa pri vas?

      Lepo te pozdravljata Mici in Majda Koren

      Izbriši
  5. ŽIVJO MICI! JAZ SEM LEJA. ZELO RADA RIŠEM, ZATO JE MOJ NAJLJUBŠI PREDMET LIKOVNA VZGOJA. MOJI UČITELJICI JE IME URŠKA. KAJ PA TI MICI, TUDI TI RADA RIŠEŠ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, pozdravljena, Leja! Seveda, tudi jaz zelo rada rišem. Še raje barvam. Barvam po risalnih listih, po klopi in enkrat sem barvala tudi doma po steni v kuhinji. Mami od Šimna to sploh ni bilo všeč. Z mokro gobo sem morala barvo izbrisati in za kazen tisti večer nisem smela jesti Čokolina.

      Kaj pa ti, imaš rada Čokolino? Ali pa imaš raje palačinke?

      Lepo te pozdravljava Mici in Majda Koren

      Izbriši
    2. Živjo Mici! Rada imam Čokolino in palačinke, še rajši pa čokolado. Imaš tudi ti rada čokolado? Kaj pa vročo čokolado?

      Lep pozdrav.
      Leja

      Izbriši
    3. Ooooo, vročo čokolado imam najrajši! Tako, s sladko smetano na vrhu! Njam! Kar sline so se mi pocedile, ko sem pomislila nanjo!
      Pozdravček, Mici

      Izbriši
  6. Pozdravljena Mici! Moja najlupša šolska predmeta sta matematika in športna vzgoja. Kaj pa tvoja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aja, pozabil sem se podpisati. Andraž

      Izbriši
    2. Ne maram matematike, športno vzgojo pa imam zeloooo rada. Andraž, priden bodi, tudi jaz sem včasih pridna. Ampak ne vedno, hihi.

      Izbriši
  7. Zdravo Mici jaz sem Anja. Zelo rada imam sadje.
    Moja učitelica je Urška. Hodim v 2.a. Hodim v Dolenske Toplice. Kaj pa ti imaš rada sadje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda imam rada sadje. Najraje imam tisto sadje, ki je oblito s čokolado: jagode v čokoladi, banane v čokoladi ali pa kar samo čokolado, brez sadja.

      Izbriši
  8. Živjo Mici!Jaz sem Luka,ti si kul. Učitelici Minki ne smeš nagajati, ker tudi jaz ne nagajam učitelici Urški.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi Luka! Skoraj nikoli ne nagajam učiteljici Minki. Samo takrat, kadar mi je dolgčas pri pouku. Na primer pri matematiki. Pri likovni vzgoji nikoli ne nagajam, ker zelo rada packam z barvami!

      Izbriši
  9. Zdravo Mici, jaz sem Kaja. Kaj rada ješ? Jaz rada jem makarone. Kaj pa rada piješ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Kaja!
      Rada jem čokolado, Čokolino, jagode, banane, pire krompir in ocvrtega piščanca in zeleno solato. Ampak ne preveč solate, samo dva listka.
      Rada pijem vodo, pomarančni sok in Cockto.

      Izbriši
  10. Živjo! Jaz sem Ema. Hodim v šolo Dolenske Toplice.Moj najlubši predmet je likovna.
    Moja učitelica je Urška, zelo je prijazna tudi če se na nas jezi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljena, Ema!
    Jaz hodim na osnovno šolo Zgornja Miška. Moj najljubši predmet je odmor za malico ali pa šolske počitnice.
    Ja, ja, tudi naša Minka je taka! tudi če se jezi, vsi vemo, da ne bo dolgo huda in se je nič ne bojimo.
    Pozdravljamo te Mici, Minka in ves drugi A iz Zgornje Miške.

    OdgovoriIzbriši
  12. Živjo Mici! Meni je ime Krištof. Moj najlupši predm je matematika in likovna. moji učitelici je ime Urša.

    OdgovoriIzbriši
  13. O, pozdravljen, Krištof! Kako lepo ime imaš! Enako kot gospod Krištof Kolumb, ki je odkril Ameriko.
    Mogoče boš pa ti, ko boš velik, odkril nov planet!
    A boš astronavt, ko boš velik?
    Jaz bom najbrž učiteljica ali pa slaščičarka.
    Lepo te pozdravlja Mici

    OdgovoriIzbriši
  14. ŽIVJO IME MIJE REBEKA NAJ RAJE IMAM KNIŽNICO KER SI SPOSODIM
    KNIGE DA IH PREBEREM. MOJI UČITELICI JE IME URŠKA. HODIM V 2.A.
    MOJ NAJLJUBŠI ŠPORT JE IGRE Z ŽOGO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ZDRAVO, REBEKA! V KNJIŽNICO TUDI JAZ ZELO RADA HODIM. ZELO RADA BEREM KNJIGE. SLIKANICE IN TAKE DEBELE KNJIGE KOT JE PIKA NOGAVIČKA.
      TUDI JAZ SE RADA IGRAM Z ŽOGO.
      MOJI UČITELJICI NI IME URŠKA. IME JI JE GOSPA MINKA.

      LEPO SE IMEJ IN VELIKO SE SMEJ!
      MICI

      Izbriši
  15. ZDRAVO MICI JAZ SEM LUKA MOJ NAJBOOLŠPORT JE TOLADBA. RAD SE IGRAM IGRICE. TUDI RIŠEM.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ZDRAVO, LUKA!
      OD ŠPORTOV IMAM NAJRAJE SANKANJE IN PLAVANJE V DOLENJSKIH TOPLICAH.
      TUDI RADA RIŠEM. NAJRAJE RIŠEM POŠASTI. IN AVTOMOBILE.

      LEPO SE IMEJ V ŠOLI IN DOMA IN ZUNAJ!
      MICI

      Izbriši
  16. ŽIVJO MICI. IME MI JE DAVID, STAR SEM 7 LET. RAD SE IGRAM Z MOJIM SMETARSKIM AVTOM IN SESTAVLJAM LEGO KOCKE. ZELO RAD TELOVADIM IN PLEZAM.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OOOO, JAZ PA NIMAM SMETARSKEGA AVTOMOBILA! IMAM PA LEGO POLICIJSKI AVTO IN LEGO ŽELEZNICO. JAZ NE SESTAVLJAM LEGO KOCK. TO DELA ŠIMEN. A VEŠ, KDO JE ŠIMEN? ON JE MOJ ČLOVEK, JAZ SEM PA NJEGOVA POŠAST.

      LEPO TE POZDRAVLJAM!
      MICI

      Izbriši
  17. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  18. LUKA ČUK:
    Živjo Mici kako si kaj? Jaz sem bolan. Upam da bom v nedeljo zdrav ker imam nogometno tekmo. Mogoče bomo zmagali.
    Luka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, zdravo, Luka!
      A veš, da danes tudi jaz malo kašljam? In iz smrčka mi teče. Sem porabila že 52 papirnatih robčkov.
      Kaj? V nedeljo je tekma? Ampak v nedeljo je napovedan sneg! Morda bo pa le bolje, če ostaneš doma.
      Če boš pa že zdrav, potem pa le pojdi. Morda zabiješ gol! Bom držala pesti!

      Izbriši