sobota, 23. marec 2013

Mici iz Dolenjskih Toplic

V petek sem srečala vašo učiteljico Urško.
Kako sem se začudila, ko sem videla vaše risbice!
To pa je bilo imenitno presenečenje!




Hvala, hvala, hvala!
Upam, da mi boste kdaj poslali tudi pismo. Ali pa ga bom jaz poslala vam.
Enkrat, ko bo tak poseben dan.


Lepo se imejte in ne nagajajte preveč! Nagajati morate ravno prav, hihi.


6 komentarjev:

  1. Živjo Mici. Kako si? Ali ti je bila moja risbica všeč? Lep pozdrav.
    Leja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Leja! Seveda mi je bila tvoja risbica všeč! Pa tudi tiste, ki so jih narisali tvoji sošolci, so mi všeč!
      Je pa res, da sem v resnici še veliko lepša, hihihi!
      Lepo se imej, Leja, in še kaj nariši, ko boš imela čas.
      Mici

      Izbriši
  2. Živijo Mici. Maja tu. A veš katera črka je meni naj dežja črka? veliki pisani K. Najbol je lahka črka i in m. Šeposebaj mi je všeč a in l. Ubistvu so use dobre.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, jaz se pa najbolj mučim z veliko pisano H. Same vijuge, levo in desno in zgoraj in spodaj. Tale H je kot en nesrečen deževnik, hihi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živijo Mici. Kaj delas. A mogoče domačo nalogo. A nove črko. mi se bomo kmalu učili j. Kmalu bom znala svoje ime. Saj že znam samo moji učiteljici ne povej. Znam tudi svoj primek.

      Izbriši
    2. Jaz znam že super pisati. Le zmotim se včasih. Ampak mi gre vedno bolje!
      Lepo se imej!
      Mici

      Izbriši