torek, 2. april 2013

Spis

Danes smo morali napisati spis o sebi. Kaj se ti zdi, ali lepo pišem?
Gospa Minka je rekla, da je v mojem spisu deset napak.
Le kje jih je odkrila? Jaz ne najdem prav nobene.
Lepo vas pozdravljam in čakam, da že enkrat posije


.







34 komentarjev:

  1. O, Mici, dober dan. Danes se pa oglasim kar jaz, učiteljica Urška.
    Najprej te pohvalim. Zelo lepo pišeš. Verjetno imaš roza nalivno pero.
    Veš, učiteljica Minka ima prav. Kar nekaj napak imaš.
    Bom sporočila mojim učencem, da napake poiščejo in ti jih sporočijo v tale tvoj blog.
    Kaj pa praviš, če bi moji učenci tale tvoj spis prepisali brez napak, pa ti jih (spise) potem pošljemo kar po navadni pošti. Lahko jih boš objavila, kot njihove slikce.
    Prav simpatično se pogovarjaš z mojimi malimi falotki, zato te imamo vsi radi.
    Učiteljica Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej! Napake so v spisu? Pa tako sem se trudila! No, prav, pa naj popravijo tvoji učenci. Ampak ne verjamem, da bodo sploh našli kakšno napako, hihi.
    In seveda, lahko mi pošljete popravljene spise. Jih bom pokazala naši učiteljici Minki.
    Zdaj moram pa spat. Lahko noč in eno lepo knjigo za pomoč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdravo, Mici.
    Našla sem prvo napako. Prva beseda v spisu piše Maje, morala bi napisati Moje.

    Kaja

    OdgovoriIzbriši
  4. O, Mici! Rebeka sem in sem našla drugo napako.
    Pri besedi Stonujem si pozabila napisati črtico pri t in črko o zamenjaj z a. Pridna bodi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mici,
    v tretji povedi si napisala Imom. Popravi tako, da bo pisalo Imam. O zamenjaj z a.
    Pozdravljam te Teja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mici, ti si smešna. V tretji povedi si napisala razo namesto roza. Faca si.Popravi!
    Domen, ki rad igram nogomet. Najrajši!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nogomet je super! O in A sta pa zoprna, ker ima en rokico navzgor, drugi pa navzdol. To si je tako težko zapomniti!

      Izbriši
  7. Mici, četrto poved si napisala čisto pravilno! Bravo. Zaslužiš si štempiljko. Moja učiteljica da štempiljko, na kateri piše Vzorno narejena naloga. Takih imam jaz bolj malo. Si pa v naslednji povedi napisala rado namesto rada.
    Andraž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naša učiteljica pa deli nalepke. In dobimo jih vsi, tudi tisti, ki nismo vse prav naredili.

      Izbriši
  8. Mici, mi sladoled ližemo in ne lizemo. Pozabila si napisati stršico pri črki z.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj res? No, stresic ne maram, prav sovrazim jih.
      Ce ni stresic, potem so crke, če so strešice, potem so pa črke.

      Izbriši
  9. Mici, sladoleD, ne t.Učiteljica nam je povedala, kako si pri tej težki besedi pomagamo. Rečemo 2 sladoleDa, ali pa da ga ni. Ni sladoleda.
    Tako si boš lažje zapomnila.
    Lepo se imej, Lovro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bi sladoleda, ni sladkorja, ni marmelade in ni medu!
      Ampak, veš kaj? Kdo je pa vse to pojedel? Zdaj ga gotovo boli trebušček!

      Izbriši
  10. Zlagagam, ha, ha. Gagaš kakor račka. Morala bi napisati zlagam.
    Luka in Matevž, ki ne gagava ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, sem se pač zmotila. Saj vidva se tudi kdaj zmotita, kajne.
      Mici

      Izbriši
  11. Mici, kockam se reče lego kocke in ne leko. Znaš napisati g? Začne se kot a in konča kot j.
    Lepo se imej in veliko se smej!
    Lara in Teja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. G
      Znam napisati G. Kadar pozabim, kako se napiše, pogledam nad tablo, kjer imamo slike s črkami in prerišem črko.

      Izbriši
  12. No, Mici, tako.
    Moji učenci so našli kar 11 napak. To pa lahko sporočiš učiteljici Minki.
    Naslednji teden se naučimo j, p in g, pa takrat napišemo spise in ti jih pošljemo. Samo naslov nam še sporoči.
    Požgačkaj prijatelje!
    Urška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojej! Enajst napak? Ne povejte Minki!
      Prav, kar pišite mi. Komaj čakam! Naslov pa bom sporočila vaši učiteljici po telefonu.
      Pa pa
      Mici

      Izbriši
  13. živjo Mici!
    našel sem tvojih 10 napak.
    Pazi kako pišeš besede. Vadi črki
    a in o.
    Lep pozdrav Maxim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Maxim!
      Praviš, da moram vaditi a in o?
      Mogoče pa bom. Danes, ko dežuje.
      Od kod pa si ti? Iz Celja ali iz Maribora?

      Izbriši
    2. Maksim, vprašaj mamico, če je bila moja sošolka!
      Učiteljica urška

      Izbriši
  14. Živjo, jaz sem iz Šiške, Ljubljana. Tanja pa ni moja mamica ampak moja učiteljica. In ja, sta bili sošolki. Pozdravčke iz Šiške vsem vašim drugošolcem od mene in Tanja.

    Maxim

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooooo, 2.a iz Dolenjskih Toplic in še 2.a iz Spodnje Šiške. Hudo!
    In še bolj hudo zanimivo: učiteljica Urška in učiteljica Tanja sta bili nekoč sošolki!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, takrat sva bili malo mlajši in zelo radovedni študentki. Super, da vidim, da tudi učiteljica Tanja ponudi učencem pisanje v blogu.
      Mici, kaj praviš, morda pa si v aprilu malo dopisujemo z 2.a iz Šiške! Kaj praviš, učiteljica Tanja?

      Izbriši
    2. Bomo videli, če bo Tanja za!

      Izbriši
  16. Mici, zdravo.
    Učiteljica urška spet pišem. Veš, da imamo ta mesec na praksi študentko Ido? Veš, kaj je praksa? Študentka pride k nam v šolo in se uči poučevati, jaz pa ji pri tem pomagam. Danes sem ji pokazala ta tvoj blog. Dogovorili sva se, da bodo učenci pravilno prepisali tvoj spis. Tako ti bo lažje narediti popravo. Ali so jo mogoče že napisala?
    Spise ti bomo poslali po navadni pošti. Te pokličem, da mi sporočiš naslov, kjer s Šimnom stanujeta.
    Lepo se imej na tem prelepem toplem sončku.
    Urška

    P.S. Ali smo ti že sporočili, da bomo naredili svoj vrt? Včeraj smo ga zakoličili na travniku za šolo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Praska? Kakšna praska? Študentka se je opraskala? Uboga študentka!
    Ja, prav, pa mi pišite! Poprave še nisem naredila. Učiteljici sem rekla, da sem izgubila zvezek.

    O vašem vrtu sem pa izvedela na FEJSBUKU. Hej, super! Rekla bom naši učiteljic, če imamo tudi mi lahko vrt. Kako fino bi bilo, če bi na vrtu rasle tortice!!!
    Lepo vas pozdravljam, zdaj grem pa brat Naceta in Rudija, ki sta pozabila zapreti vrtna vrata, ko sta šla od doma v šolo. Me prav zanima, kaj se jima je zgodilo!
    Pa pa!
    Mici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiiiiiii! Dobila sem vašo pošto, tako veliko rjavo pismo!
      Hvalaaaa za popravljene zgodbe. Kar zavidam vam, ker pišete tako lepo in brez napak in še datum napišete poleg.
      Vi ste kralji in kraljice iz drugega a!
      In še bolj hvala za bonbone, njam, njam, že drugega jem!
      Saj ne bom vseh pojedla. Enega bom prihranila za Majdo.
      Lepo se imejte in ... joj, no, kako pa naj spravim tale bonbon iz ovitka? Uh. Pa mi je le uspelo. Še dva lahko pojem. Eden pa mora ostati za Majdo.
      Pa pa!
      Mici

      Izbriši
  18. Mici, kaj pa Šimen? On bo pa ostal brez bonbona? Bom jaz doma namesto njega enega snedla :) Pia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojej! Nanj sem pa čisto pozabila! Ga bom pa danes povabila na sladoled. Tako lep sončen dan je, juhuuuu!

      Izbriši