sobota, 23. marec 2013

Učimo se pisane črke!


V našem razredu se učimo pisati pisane črke.
To zelo radi počnemo.
Jaz imam najraje zelene, oranžne in rdeče.

Kaj pa vi? Se že učite pisati pisane črke?


58 komentarjev:

  1. Jaz sem Kaja in ja učimo se pisane črke. A C Č D E H I K L M N O R S Š T U V Z Ž. Katere pisane črke pa vi Mici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz znam že vse! Včasih se pa zmotim in kaj narobe napišem. Zamenjam a in o ali pozabim napisati kakšno strešico.
      In včasih kaj popackam, potem pa brišem z brisalcem.

      Izbriši
  2. Živjo Mici, jaz sem Ema. Mi se učimo pisane črke, zelo rada plešem in danes pridejo sestrične iz slovaške in me pridejo iskaT pokosilu. Sta že veliki in znata že vse pisane črke. EMA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Ema!
      A sestrične so na obisku? V katerem jeziku se pa pogovarjate?
      V slovenskem ali slovaškem? Ali se pogovarjate kitajsko?
      Jaz ne znam niti slovaško niti kitajsko, znam pa slovensko in malo tudi angleško.
      Tudi jaz zelo rada plešem, najraje pa plešem ob tejle glasbi:
      http://www.youtube.com/watch?v=_gGP_17y3fI

      Objemček, Mici

      Izbriši
    2. živjo Mici spet sem tu David danes grem z babi v kulandijo ali greš tudititam so tudi knjige zelo rad berem tudi ti pri telovadbi sem skočil 115 in 135.

      Izbriši
    3. ŽIVJO MICI JAZ SEM EMA ŠKODA DA SO SESTRIČNE ŽE ŠLE, AMPAK TISTA PESEM JE ZELO SMEŠNA. IN KAJBOŠ DELALA NA MORJU IN LAHKO TI PRIDEŠ KDAJ MENI. AMPAK BOŠ MOGLA SE MALO UČITI.AMPAK KITAJSKO TUDI JAZ NEZNAM AMPAK MOJA UČITELICA URŠKA MALO ZNA HAHA.

      Izbriši
    4. David, kako je bilo v Kulandiji? IN kaj je to Kulandija? A tam živijo kuliji in morske klobase in morske zvezde?

      Ema, verjetno ne bom mogla priti k tebi na obisk, ker Šimen ne mara, da se potepam. In mama od Šimna ne pusti, da bi sama hodila na obiske.
      Kitajščina sploh ni težka, poslušaj: http://www.youtube.com/watch?v=2pSXjljSRr4

      Izbriši
  3. Živjo Mici. Učili se nismo te pisane črke b f g j. Krištof

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, ko boste znali še B, F in G in J, boste lahko napisali:

      Je bil falot gusar in nam je ukradel debele goske.

      Izbriši
    2. Ja mogoče bo pa res prišel falot gusar in bo uzel goske. Mici moja babica ima dve goski in včeraj so se sprehajale pri policiski postaji.Krištof

      Izbriši
  4. Živjo Mici sva Matevž in Luka. Ali že uporabljaš nalivnik. Koliko pisanih črk se še morate navčiti. ali si najboljša v razredu. Mici a veliko bereš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Matevž in Luka!
      Jaz znam že vse pisane črke! Uporabljam nalivnik. Ampak je težko. Včasih imam čisto popackan zvezek.
      Ne, ne, nisem najboljša v razredu. Pri matematiki že ne. Sem pa najboljša pri prevalih. Naredim jih sedemnajst enega za drugim!
      Berem pa zelo rada. Všeč so mi knjige Sapramiška, Moj dežnik je lahko balon, Muca Copatarica, Medved in miška in še Zgodbe zajca Zlatka.

      Lepo se imejta in veliko se smejta!
      Mici

      Izbriši
    2. Živjo Mici.Kakšno barve bombico imaš. Ali imaš velik nalivnik. Veš da smo imeli Muco copatarico in Moj dežnik je lahko balon za domače branje. Lahko kdaj prideš kdaj v šolo. Ali rada pišeš z nalivnikom. Ali rada pišeš pisane črke. Ali si že kdaj pozabila domačo nalogo. veš da je Matevž skočil 147cm in jaz Luka skočil 172cm. Matevž in Luka.

      Izbriši
    3. Jaz ne skočim tako daleč kot vidva!
      In, da, že sem pozabila napisati nalogo.
      V šolo ne morem priti. Zato, ker sem v svoji šoli, ko ste vi v šoli in učiteljica Minka bi bila žalostna, če bi manjkala v moji šoli.
      Morda pa pride kdaj gospa Majda. Če bo imela čas.

      Izbriši
  5. Živjo mici jaz sem Matic. Imaš nalivnik? Katere črke se učite?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Matic!
      Imam nalivnik. Čisto nov je!
      Naučili smo se že vse črke, ampak jih še ne znam dobro. Bom morala še veliko vaditi, se mi zdi.

      Lepo se imej, Matic!
      Mici

      Izbriši
    2. Živjo Mici Koren jaz sem MATIC. Prideš v šolo pogledat kako se učimo. nam prineseš nevo knigo.Danes smo skakali v dalino moj naj dalši skok je 145cm moj sredni skok je 138cm.

      Izbriši
  6. Mici mi smo se že naučli skoraj vse pisane črke kaj pa ti? Meni je najlažja i in e kaj pa tebi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so najljubše M in i in c. Zdaj lahko napišem svoje ime s pisanimi črkami!

      Lepo te poudravljam!
      Mici

      Izbriši
    2. Lepo jaz tudi znam napisati svoje ime ampak ne znam napisati ladja s pisanimi črkami. ladje neznam napisati zato ker se j še nismo učili Kaj pa ti? lepo te pozdrjavlja Lovro

      Izbriši
    3. Naslednji teden boš pa že znal napisati ladja in jajce in jadrnica in pajek!

      Izbriši
  7. LUKA B ZDRAVO Mici, pisane črke mi grejo kar dobro, narek pa mi ne gre tako dobro. Kaj pa tebi, grejo pisane črke dobro? Meni gre dobro, a ti gre dobro v šoli? Meni gre v šoli dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, sem še kar pridna v šoli in še kar dobro mi gre.
      Narek je pa težek, ja. Kadar pišemo narek, se vedno malo zmotim ali pozabim napisati piko ali vprašaj ali klicaj. In včasih pozabim napisati strešice.
      Potem piše CRKA namesto ČRKA, joj, joj, joj!

      Lepo se imej, Luka B.!

      Izbriši
    2. ZDRAVO mICI LEPO SI NAREDILA TA SVOJ SPIS IN LEPO PIŠEŠ ČRKE JAZ NE BI MOGEL NAPISATI TAK DOBRE SPIS.DOBRO PIŠEŠ PISANE ČRKE.V ŠOLI JE PA RES DOBRO. NUBEN V MOJI ŠOLI NEBI MOGEV PISATI TAKO LEPE ČRKE?. VEŠ DA SO TI ZGINILE NAPANE IZ TVOJEGA SPISA.luka bjelajac.

      Izbriši
  8. Jaz sem pisala narek s pisani črkami brez napak. Najlažja črka nama je i.
    Teja
    Tudi jaz sem pisala narek s pisani črkami brez napak. Malo težja črka nama je:veliki pisani T.
    Teja in Lara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zdi veliki pisani H prav grozen. Same vijuge sem in tja!
      Pri nareku se malo zmotim, ampak čisto malo.

      Lepo se imejta, Lara in Teja!
      Mici

      Izbriši
    2. Živjo Mici. Tukaj Lara in Kaja. Hmalu se bomo učili še p, j in g. Hmalu bomo lahko napisali tvoj spis. Katera črka ti je najtežja?
      Lara
      Končno jaz no Mici se dobro počutiš si bovna? Se imaš dobro? Jaz se imam zelo dobro.Si vesela ko mi pišeš? Jaz sem ko ti pišem.
      Kaja

      Izbriši
    3. ŽIVJO MICI TU SPET TEJA .VEŠ KAJ JAZ SEM DOMA VADILA NAREK BREZ NAPAK .VEŠ TI SI IMELA 11 NAPAK MI SMO JIH POPRAVILI DA BOŠ DOBILA ŠTEMPILKO VZORNO NAREJENO NALOGO TAKO KOT MI ČE NIMAMO NAPAK.
      VEŠ KAJ VAŠA PESEM JE SUPER
      SMAŠNA JE IN LEPA TUDI JAZ ZNAM NAPISAT LADJA KAJ PA TI ?
      TEJA BLATNIK

      Izbriši
    4. Lara in Kaja, vse črke so mi enako všeč in nobena se mi več ne zdi težka. In nisem bolna, sem zdrava.

      Teja, super za narek brez napak! Mi nimamo štampiljke, gospa Minka deli nalepke. Znam napisati ladja in jojmene in jejhata.

      Izbriši
  9. Zdravo Mici, jaz sem. Tudi mi se učimo pisane črke. Ali vam je ostalo še kaj črk?
    Ali pišete z nalivnikom?

    Anja Lavrič

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če nam je ostalo še kaj črk?
      Tiste črke iz čokolade smo že vse pojedli, tiste v zvezku so pa še vse tam, nikamor niso ušle, hihi.

      Seveda, pišemo z nalivnikom. To je malo zoprno. Ko radirtam, se mi v zvezku naredi luknja.

      Pozdravlja te Mici

      Izbriši
    2. ZDRAVO MICI SPET TU ANJA. ALI SE ŽE UČITE VELIKE PISANE ČRKE. KOLIKO VELIKIH PISANIH ČRK?
      MI SE MORAMO NAUČITI ŠE 3 VELIKE PISANE ČRKE.

      Izbriši
  10. ŽIVJO MICI, TE ŠE ZMERAJ TIŠČI LULAT? SMO PREBRALI TISTO POGLAVJE. jE SMEŠNO. MICI ZDAJ LAHKO NAPIŠEMO TVOJE IME. POZNAMO ŽE PRAVE PISANE ČRKE. KAKŠEN JE TVOJ PRIMEK? NAMA GA LAHKO POVEŠ?

    ANDRAŽ IN DOMEN

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, končno sem šla lulat in to je nekaj strašnega, če te tišči lulat, v bližini pa ni stranišča.
      Tudi mi poznamo že prave pisane črke.
      Moj priimek?
      Moja mama se piše Koren. Šimen se tudi piše Koren. Potem se najbrž tudi jaz pišem Koren.
      Torej sem Mici Koren. Ne Mici Koleraba ali Mici Brokoli.

      Lepo vaju pozdravlja Mici Koren

      Izbriši
  11. živjo Mici mi pri pisanju uporabljamo nalivno pero. Ali se ti tudi umažež, svoj kožušček, s črnilom, tako kot naš Krištof?
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, vedno se umažem s črnilom. Namažem si kožušček, namažem klop in v zvezku so kdaj velike packe iz črnila. Ampak se bom že naučila, kako se pravilno uporablja nalivno pero. Če ne prej, takrat, ko bom stara šestdeset let.

      Rebeka, lepo se imej!
      Mici

      Izbriši
    2. Ojoj mici umažeš klop mi zvezek in nimamo klopi ampak imamo stole upam da seboš hitreje use črke od mene lepo te pozdravlam Rebeka.

      Izbriši
    3. Ne, ne, to se samo tako reče: KLOP. V resnici je to miza. Mizo umažem, kadar pišem.

      Izbriši
  12. žIVJO Mici, tu Aljaž. Ali veš, katera pisana črka mi je najtežja? Veliki t. Najljubše pa so a,d,i,č,c,r,z,ž,m,n,l,e in v. Od besed? Dedi,kokoš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zdi težek samo veliki pisani H.
      Moje najljubše besede so: torta, čokolada, sladoled, počitnice, nogomet, mama in Šimen.

      Izbriši
    2. Živjo Mici spet Aljaž. Tudi meni je malo težak H. Ko se naučimo še mali pisani j bom lahko napisal svoje ime z pisanimi črkami.Ko se bomo navčili še veliki pisani G. Bom lahko napisal svoj primek.

      Izbriši
  13. Zdravo, Mici. Jan tu. Moja najljubše črke so d, a, i, r, z, ž in k. Ko se bomo naučili še veliko pisano J, bom lahko napisal svoje ime in svoj priimek s pisanimi črkami.





    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Jan! Tukaj Mici. Mici Koren.
      Jaz imam vse črke enako rada, najraje pa črke M I in C, ker iz njh lahko napišem Mici.

      Lepo se imej in veliiiko se smej!
      Mici.

      Izbriši
    2. jan
      živjo mici.veš da sem enkrat pisal narek z pisanimi črkami brez napak.mici dober priimek imaš mici koren.

      Izbriši
    3. Ja, dober priimek imam, če imaš rad korenje, hihi.

      Izbriši
  14. Živjo Mici. JAZ SEM LEJA. VEŠ, DA SEM NAREK PISALA BREz NAPAK. ALI SI TUDI TI PISALA NAREK že kdaj narek BREz NAPAK?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, kje pa! Jaz se vedno malo zmotim.
      Potem pa napišem popravo.

      Leja, lepo se imej med prazniki!
      Mici

      Izbriši
    2. Živjo Mici jaz sem Leja. Ali si že imela kdaj popravo. Jast sem jo imela že večkrat. Kaj pa ti si jo imela.Leja

      Izbriši
  15. Meni ni tako fino pisati s pisanimi črkami. Mi je težko. Mi še ne gre tako dobro. Moram še malo povaditi. So pa tudi meni všeč mavrične črke. Vseh barv. A se tebi kaj tačka trese, ko pišeš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem se pozabila podpisati. Pia sem.

      Izbriši
    2. Zdravo, Pia!
      Ja, seveda se tudi meni malo tresejo tačke, ko moram pisati. In potem nastane v zvezku packa. In kaj potem! Ko bom velika, bom na to že pozabila, kako težko se je bilo naučiti pisati.

      Meni so od pisanih lrk tudi najbolj všeč tiste, ki so pisane kot mavrica.

      Lepo se imej, draga Pia!
      Mici

      Izbriši
    3. Mici,
      jaz včasih packe pobrišem z brisalcem, potem pa se mami in učiteljica jezita. Ampak jaz samo nočem pack v zvezku.
      Jutri bom barvala jajčka. Jih bom okrasila s črkami.
      Lepo te pozdravljam,
      Pia
      Pa ne pojej preveč potice, da ti ne poči trebušček.

      Izbriši
    4. Draga Pia, zdaj so jajčka najbrž že popisana in zato zelo pisana, hihi.
      No, verjetno so brisalce izumili zato, da z njimi pobrišemo napake. In radirke tudi. In gumb BRIŠI ali DELETE na tipkovnici.
      Lepo se imej in pošlji mi kako sliko tvojih (po)pisanih jajčkov, če jih nisi že pojedla.
      Mici

      Izbriši
    5. Mici, Pia spet tukaj.
      Veš, kaj, v ponedeljek sem gledala večerne risanke. V risanki je bila tvoja najljubša pesem od Sapramiške!
      Danes sem malo bolna, imam šmrkav nos, bolita me grlo in glava. Sem šla prej iz šole domov in sedaj malo počivam. Nisem mogla jesti kosila. Mami je kuhala po svojem, ne mojem okusu. Jajčka sem pa pojedla,samo čokoladnih je še nekaj ostalo.
      Bodi zdrava!

      Izbriši
    6. Hvala, upam, da bom zdrava!
      A veš, da je tudi nekaj mojih sošolcev zbolelo?
      Najbrž jih je napadla gripa ali virus ali kakšna druga žival!

      Lepo se imej, crkljaj se v postelji in mami naj skuha nekaj po tvojem okusu. Povej ji, da sem jaz tako naročila!
      Pozdravlja te Mici.

      Izbriši
    7. Mici,
      mami te je ubogala. Spekla je kruh na jajčkih. To imam zelo rada.
      Malo sem že bolje, ampak jutri ne bom šla v šolo. Bom kar doma. Me bo Ota čuvala.
      Poklicala bom tudi babico na pomoč.
      Pozdravlja te Pia.

      Izbriši
  16. O, da se le bolje počutiš! Kdo pa je Ota? Kakšna teta soseda? Ali mogoče kar pes? Ali zna lajati uspavanke? Kaj pa računati?
    Še dobro, da bo prišla tudi babica! Babice vedno kuhajo točno tisto, kar jim naročiš.
    Upam, da ti bo skuhala kaj zares imenitnega!
    Kaj je to kruh na jajčku? Lahko pridem enkrat poskusit?
    Pozdraček od Mici. Imam dlako mičkeno namazano z medom. Za večerjo sem si kruh namazala z medom in popila kakav.
    Sem že v pižami in zdaj grem pri priči spat.
    Oh, ne še. Zobe si moram še umiti!
    Pa pa!
    Mici

    OdgovoriIzbriši