sreda, 17. april 2013

Vrt

Včeraj sem mami in Šimnu pomagala na vrtu.
Mama je vrt prekopala z lopato. Šimen je vzel grablje in lepo pograbil.
Naredila sta gredice.
Posejala sta redkvico, peteršilj in korenček.
V zemljo sta vtaknila sadike solate in jagod.
Jaz sem iskala deževnike in polže. Našla sem sedem deževnikov in tri polže. In osemnajst mravelj.
Danes bomo naredili strašilo. Šimen je zelo nesramen. Rekel je, da bi bila lahko kar jaz strašilo in preganjala ptice in muce. 
Jaz že nisem strašilo. Jaz sem pošast. In imam zelo lepe škornje za na vrt! 




6 komentarjev:

  1. Zdravo Mici! Pa ne morem verjet, da si se tudi ti spravila na vrt. Mi smo že pripravili visoke gredice. Napolnili smo jih z vejicami in zemljo, jutri jo bomo pregrabili in pognojili. Okoli njih bomo uredili prostor s potkami in kompostnikom. Potem moramo ugotoviti, katere rastline so dobri sosedi in začeti saditi. Ti bom poslala kakšno fotografijo o našem delu! Učenci pa ti bodo napisali, kaj in kako so počeli.
    Imaš kaj žuljev na tačkah? Če ja, kakšne barve so?
    Učiteljica Urška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jej, kako ste pridni. Seveda, zelo bom vesela vaših posnetkov!
      Žulji? Teh pa nimam. Te sta dobila le Šimen in mama.
      Komaj čakam, da mi pišete!
      Lahko noč! Zeh, zeh.
      Mici

      Izbriši
  2. Mici, o našem vrtu si lahko preberes na naslovu drugarcki.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Presneto! Vi ste postali čisto pravi vrtnarji!
      Trikrat hura za drugi a in zlata medalja za učiteljico Urško.

      Izbriši
    2. Hvala, Mici.
      In tisto, o deževnikih, je prav simpatično. Mi smo jih v naš vrt naselili kakih 100.
      Vesela sem, da si se nam oglasila tudi ti v blog o vrtu.
      Urška

      Izbriši