sreda, 8. maj 2013

Joj, ta matematika!



Včeraj smo pri matematiki spet dobili pet nalog z besedilom.
Celo uro sem pisala račune, odštevala in seštevala in pisala odgovore.
Potem sem si rekla: "Čakaj, čakaj, gospa Minka, zdaj bom pa jaz tebi dala nalogo!"
Takole sem napisala:


Mici in Šimen sta se odpravila na vrt. Šimen je imel obute modre škornje, Mici pa bele z barvnimi pikami.
Na vrtu sta nabrala 6 korenčkov, 3 redkvice in 9 jagod.
Koliko korenčkov sta pojedla Mici in Šimen?


Račun:
Odgovor: ____________________________

Kaj pa vi? Znate napisati račun in odgovor za to nalogo?
Bi znali tudi sami napisati podobno?

Sploh me pa zelo zanima, kakšno nalogo bo za vas pripravila učiteljica Urška?

52 komentarjev:

  1. O, Mici, zdravo!
    Kot nalašč. Jutri so na vrsti matematični problemi in besedilne naloge. Spet bomo s teboj! Pa jih bomo zapisali in reševali kar v tem blogu.
    Nalogo, ki sem jo sestavila jaz pa je tudi matematična. In povezana s slovenskim jezikom. In spoznavanjem okolja. Peljali te bomo na izlet. Kam? Te zanima? Mene tudi. In veš, kaj me še zanima? S katerim prevoznim sredstvom boš potovala. In kam boš prišla in kaj vse boš videla.
    Objavi nalogo in mi ti bomo poslali spise. Morda pa se za kako od predlaganih potovanj čisto zares odločiš. Ali pa gremo skupaj!
    Lepo te pozdravljam,
    učiteljica Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Domen:
    Mici gre na potovanje in s seboj vzame 3 pare čevljev. Koliko čevljev ima Mici na potovanju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. R: 2 + 2 + 2 = 6
      O: Mici ima na potovanju 6 čevljev.
      Rebeka

      Izbriši
  3. MICI JE DALA V POTOVALKO 8 ČOKOLAD IN 8 LIZIK .
    KOLIKO ČOKOLAD IN LIZIK JE VSEH SKUPAJ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MICI IMA SKUPAJ 16 ČOKOLAD IN LIZIK

      Izbriši
    2. R:8+8=16
      O:Vseh sladkari je 16.

      Izbriši
    3. R: 8+8=16
      TEJA IN EMA

      Izbriši
    4. R:8 + 8 =16 O:MICI IMA SKUPAJ 16 LIZIK IN ČOKOLAD. LOVRO

      Izbriši
  4. Mici je kupila 6l vode. 4l je popila. Koliko litrov ji je ostalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. R: 6l-4l=2l
      O: Mici sta ostala 2 litra vode.
      Luka Č.

      Izbriši
    2. 6l-4l=2l
      Ostalo ji je 2 litra vode.

      Izbriši
    3. Drži! Ampak pomislite, kako me je tiščalo lulat, ko sem popila štiri litre vode!

      Izbriši
    4. In še z avtobusom si se peljala, kajne? Smo brali zgodbico, kako ti je bilo hudo in da si bila čisto zelena.
      2.a

      Izbriši
  5. Mici gre v Ljubljano z motorjem. Porabi 5 litrov goriva. Do Ljubljane porabi 4 litre. Koliko litrov je Mici porabila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do Ljubljane 4 l goriva. 1 l ji ostane. Zapelje se lahko še do živalskega vrta.
      Domen

      Izbriši
    2. Pametno si napisal, Domen!

      Izbriši
  6. Aljaž
    Mici je v potovalko dala 20 lizik in 18 bononov
    koliko slatkari v potovaiki?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. R:20+18=38 O:Mici je v potovalko dala 38 slatkari.

      Izbriši
    2. R:20+18=38
      O:V potovalki 38 sladkari.
      Krištof

      Izbriši
    3. In ko sem vse to pojedla, mi je bilo kar precej slabo, kajne Krištof?

      Izbriši
    4. Je bilo pa luštno, ko si jedla, kajne?
      Krištof

      Izbriši
    5. Seveda. Obožujem sladkarije. In sadje.

      Izbriši
  7. Mici je kupila 7 jagod .in 4 jabolk .in 5 hrušk .Koliko sadja je kupila Mici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avtor je odstranil ta komentar.

      Izbriši
    2. 7+4+5=16
      Mici je kupila 16 sadežov.

      Izbriši
    3. In potem sem iz sadežev naredila imenitno sadno solato, s smetano na vrhu in povabila ves drugi a na zabavo in sadno solato!

      Izbriši
    4. Kdaj pridemo? In kam?
      2.a

      Izbriši
  8. Mici je vzela seboj 5 gumic in 4 špangice.koliko gumic ji je ostal?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nobena. Vse sem izgubila!

      Izbriši
    2. Mici!!!! Ti, ti!

      Izbriši
    3. Kaj morem, taka sem. Malce pozabljiva in malce raztresena pošast.

      Izbriši
  9. Mici je kupila 9 bonbonov in 5 lizik. Koliko je vseh skupaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem, ker sem jih že pojedla, hihi.

      Izbriši
    2. Najprej zračunaj, potem pa pojej! In pazi na svoje zobe!
      2.a

      Izbriši
    3. Ups! Zdaj sem se spomnila, da sem si zjutraj pozabila umiti zobe! Ali ima kdo žvečilko?

      Izbriši
  10. MICI PRED POTOVANJEM VZAME S SABO 4 PARE ČEVLJEV. KOLIKO ČEVLJEV JE MICI VZELA S SABO? LOVRO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O: Mici je s seboj vzela osem čevljev
      R: 2 + 2 + 2 + 2 = 8





      Izbriši
    2. Tole pa je že čisto prava puštivanka!
      Štirikrat po dva čevlja je enako osem čevljev.
      4.2 = 8
      Več o tem ti lahko pove dr. Kozel, ki ga najdeš tukaj:
      http://www.zupca.net/evina_soba/naloge/dr_kozel.htm

      Izbriši
  11. Maja in Kaja: Mici je odšla na morje. Vzela je eno plišasto igračo osem knik in enajst zveskov . Koliko stvari je vzela MICI?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, zdaj se pa hecata, Maja in Kaja! Nikoli nisem vzela na morje enajst zvezkov! Samo enega, brezčrtnega, za risanje.
      Vzela sem plavutke in masko in pet brisač in rokavčke in Šimna in mamo. In osem knjig. To je pa res!

      Izbriši
  12. Mici je v potovalko dala 3 pare čevljov in 10 kopalk. Koliko čevljev in kopalk je dala v potovalko?

    OdgovoriIzbriši
  13. Mici je dala v potovalko 17 knig in 20 stripov.
    Koliko je vseh stripov in knjig?

    OdgovoriIzbriši
  14. To pa jih je toliko, da sploh ne bom mogla vseh prebrati, ker grem na morje samo za deset dni!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lahko napihneš blazino in bereš na morju!
    2.a

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Velja! Upam, da mi knjiga ne bo padla v vodo!

      Izbriši