ponedeljek, 27. maj 2013

Koliko pošasti!

Ste mislili, da sem sama?
To pa že ne!
Čisto možno je, da boste nekoč srečali vijoličasto pošast, zeleno, rdečo ali rumeno pošast z rdečimi pikami. Ali pa modro pošast z rožnatimi pikami.



Kje pa se skrivajo?
Nekatere se skrivajo v predalih ali v omarah.
Druge se skrivajo pod posteljo.
Največ jih najdemo v temnih kleteh in na zaprašenih podstrešjih.
Nekoč sem eno odkrila celo v garderobni omarici v toplicah!

Pošasti se zelo rade smejejo. Nekatere so tudi žalostne in se kar naprej cmerijo. Še najmanj je strahopetnih pošasti.
In me vprašate: "Zakaj se pa skrivajo, če niso strahopetne?"
Zato, ker nas nočejo prestrašiti. Kar zamislite si, da bi se zjutraj zbudili in na blazini poleg sebe zagledali zeleno pošast! Zagotovo bi se ustrašili, kajne? Vidite, zato se raje skrivajo pod posteljo.


Ste vi že videli pošast?
Kje ste jo srečali?
Je bila velika ali majhna? Je imela dlako kot medvedek ali perje kot sova?

Je bila nagajiva, radovedna ali prestrašena?
Pišite mi!

55 komentarjev:

  1. Zdravo, Mici.
    Videla sem vse vrste pošasti, nekatere so bile strašne, nekatere pa ne. Nekatere so bile zelo zanimive, nekatere pa ne. Se jih vseeno ne bojim. Včasih je moja mami pošastna.
    Ema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse mame so včasih pošastne, ponavadi takrat, kadar imajo preveč dela.
      Jaz poznam v glavnem vesele pošasti in kakšno prestrašeno, ki se nikakor ne upa prikazati izpod postelje.
      Jaz si pa upam. Celo v šolo si upam, hihi.

      Izbriši
  2. Mici, videla sem samo strašne pošasti, vseh sem se bala. Ker so bile vse grozne. Ene so imele rogove, druge so bile puhaste, en so pa prišle iz vaze.
    Pia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo! Jaz še nikoli nisem videla pošasti, ki bi prilezla iz vaze! To mora biti kakšna posebno strašna pošast.
      Upam, da te ni nobena izmed njih ugriznila.
      Zdaj pa lahko noč in eno majceno plišasto pošast za pomoč.
      Mici

      Izbriši
  3. Zdravo, Mici.
    Pošast sem že videl. Naredila mi ni nič, ker sem jo videl v risanki. Bila je bela, rdeča, črna, rjava in kričala je in še kaj. Bila je kar malo grozna pošast. Tej pošasti je bilo ime Kokon.
    Jan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo. Jaz te risanke še nisem gledala.
      Mici

      Izbriši
  4. Mici, jaz sem v sanjah videla veliko zeleno pošast z barvnimi pikami. Ta pošast zelo dobro vidi in če te vidi, te žgečka cel dan. In potem te žgečka še dva dneva. Ampak je bila malo strašna. Ne vem pa, kako ji je ime.
    Lara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da se ti je sanjalo o moji prijateljici Tončki Žgečkački. Res je, ona zelo rada žgečka otroke.
      Mici

      Izbriši
  5. Mici, jaz poznam zelo, zelo veliko pošast. Ta pošast ima zelo velike zobe in je popolnoma vse. Na njej je dolgo vse. In vse, kar je dolgo, poje. Našel sem jo na kavču. Še dobro, da ga ni pojedla.
    Lovro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, imaš res srečo, da vam ni pojedla kavča! Kaj pa televizijo? Je pojedla vašo televizijo?
      Mici

      Izbriši
    2. NE, MICI, NA SREČO NAM NI POJEDLA TELEVIZIJE, KER NI DOVOLJ DOLGA. MICI, ALI SI TI SPOZNALA ŠE KAKŠNO DRUGO POŠAST? JE TEBI KAJ POJEDLA?
      LOVRO

      Izbriši
    3. Nekoč sem spoznala neko pošast z modrimi lasmi in zeleno kožo. No, to ni bila čisto prava pošast. Bila je nezemljanka, ki je priletela na naš planet. Ime ji je bilo Lojza in najraje od vsega je jedla pečen krompirček.
      Mici

      Izbriši
    4. JOJ MICI TO JE RES ČUDNA POŠAST. LOVRO

      Izbriši
  6. Mici!
    Nekoč je v moji postelji živela pošast. Tako sem se je ustrašil, da sem skočil s postelje. Od takrat naprej spim na tleh in zmeraj dam glavo pod odejo.
    Luka B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Luka, to pa je prav pošastno strašna zgodba! Reci pošasti, naj se takoj spravi s tvoje postelje in naj spi POD njo, tako kot se za pošasti spodobi. Ti pa zlezi nazaj v posteljo.
      Mici

      Izbriši
  7. Mici!
    Pošast. Videl sem jo v risanki. Ima eno veliko oko, nič ni strašna in ima tri prste na nogi. Zelene ima noge in roke ji rastejo iz glave.
    Aljaž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, saj res! To je tista pošast iz omare, kajne! Seveda, ona je čisto zabavna pošast.
      Mici

      Izbriši
  8. Mici.
    Moja pošast je zmaj. Ima 5000 glav. Živi v drugi galaksiji. Je samo zvezde, drugače ni napadalen. Dvigne lahko 500 velikih tovornjakov. Preleti lahko celo vesolje v 1 sekundi. Srečal sem ga, ko sem padel v drugo galaksijo. Ravno je bil na zvezdi.Ko me je zagledal, se je zagnal. Rešil me je in odpeljal na Zemljo. In puštolovščine je bilo konec.
    Luka Č.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pa je bila neverjetna dogodivščina. Škoda, da si doma pozabil fotoaparat in nisi mogel zmaja fotografirati.
      Mogoče pa lahko narišeš, kako si na njem jezdil nazaj na Zemljo.
      Mici

      Izbriši
  9. Mici, poznam samo dve pošasti. Ena je Mici, a to že poznamo. Bom raje opisala drugo pošast. Ime ji je Klara. Je modre barve in ima lise kot jih ima krava, le da so rumene.Je zelo radovedna. Ima velike kremplje in zobe. Ima rogove in pohasto dlako. je zelo prijazna. Posatli sva zelo dobri prijateljici. Skupaj sva gledali film v kinu in skupaj sva spali.
    Kaja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaja, super, da si šla s pošastjo v kino. Sta gledali grozljivko ali komedijo? Nekatere pošasti se zelo bojijo, če gledajo grozljivko in potem ponoči ne morejo spati. Se je Klara bala ali ne?
      Mici

      Izbriši
  10. Mici.
    Pošasti so kakršnekoli. Ene so z luskami, druge pa ne. Meni so najljubše puhaste. Včeraj sem videla tako. Bila je roza, rdeča in še kakšne druge barve. Požgečkala me je in odšla.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, to sem bila jaz! Malo sem si pobarvala dlako, da me nisi prepoznala.
      Mici

      Izbriši
  11. Mici, moja pošast je Lili. Zelo je poredna in je majhna in modra in ima zelo dolg jezik. Ko grem spat, skače podposteljo in je čokolado. Ko so moji copati umazani in smrdijo, Lili iz ust pihne vijolice. In ko je lačna, zleze v omaro in si vzame bonbone in lizike. Njena prijateljica jo ima zelo rada.
    Ema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da Lili ne liže le lizik in bonbonov. Pošasti moramo jesti tudi pižgete in pudnik in solato, da smo zdrave.
      Mici

      Izbriši
  12. Mici, veš kaj? Zgodilo se je nekaj groznega. Včeraj sem videl pošast v mestu, ki je jedla otroke. Odhitel sem v svoj laboratorij pošasti. Pisalo je, da je strogo zaupno. Vzel sem laserski meč. Težko sem premagal pošast in rešil otroke. Ampak uspelo mi je.
    Andraž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojej! To pa je res grozno in skoraj tako kot se je zgodilo Rdeči kapici, ko jo je požrl volk!
      Mici

      Izbriši
  13. Mici, jaz sem videla veliiiko pošast. Bila je zelena, modra, rdeča, bala in črna. Hotela me je ugrizniti. Videla sem jo včeraj v Qulandiji v Nocem mestu. Ta pošast je rastlinojedec.
    Teja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še dobro, da je rastlinojeda pošast in bo namesto mene jedla korenje in zelje. Tudi jaz sem malo rastlinojeda pošast. Še bolj pa sem sadjejeda pošast in imam rada jagode in češnje in borovnice in borovničev sladoled.
      Mici

      Izbriši
  14. Mici.
    Ko sem se prebudila, sem videla malo pošast, ki je bila na moji postelji. Bila je zelo puhasta in ko sem jo vprašala, kdo je, mi je rekla. Jaz sem pošast. In ko je to povedala, mi je zlezla v omaro in pojedla veliko piškotov. Ko pa sem odprla omaro, sem videla veliko pošast, ki je piškote.
    Leja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, in kdo se je ustrašil, ko si odprla omaro, ti ali pošast, ki je jedla piškote?
      Mici

      Izbriši
  15. Mici, jaz sem videl pošast, kije imela štiri noge in štiri roke. Imela je tri glave. Bila je zelo grozna. Bila je tudi po televiziji. Vsi so jo gledali.
    Matevž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tri glave? In na vsaki glavi dvoje velikih oči. Koliko oči je to? In, ali si predstavljaš, koliko denarja bi uboga pošast zapravila za očala, če bi bila kratkovidna!
      Mici

      Izbriši
  16. Moja draga Mici. Našla sem kup pošasti, ampak ena je bila še posebna in zanimiva. Videla sem jo v sanjah. Na srečo jebila rastlinojeda. Ampak bila je zelo grozna, ker je bila velikanska. In sem se jo bala.
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja draga Rebeka!
      Če je pošast velika, se jo bojim tudi jaz. Ker ni me lahko COMP! pohodila in bi od mene ostala samo palačinka!
      Še sreča, da se ti je vse skupaj samo sanjalo.
      Mici

      Izbriši
  17. Mici.
    Zelena pošast je na kavču in gleda televizijo., ko pride Domen. Je bil hud. Pregnal sem jo v sobo.
    Domen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj pa, Domen? Ali pošasti ne smejo gledati televizije?
      Ali pa jo lahko gledajo potem, ko pospravijo svojo sobo?
      Mici

      Izbriši
  18. Mici, veš kaj?
    Nekoč, ko smo bili doma, je prišla ogromna pošast. Pošast me je pojedla in začel jo je boleti trebuh. Odšla je k zdravniku. Zdravnik ji je prerezal trebuh in me vzel ven in ji zašil trebuh. Z menoj je vse v redu.
    Anja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, samo da je s tabo vse v redu! Kje pa je zdaj tista pošast? Se je morda preselila na jagodni planet, kjer rastejo kot lubenice velike jagode. Ali pa se je preselila na sladoledni planet, kjer se sladka na čokoladnem gorovju in v vanilijevih alpah?
      Ali ti veš, kje je zdaj?
      Mici

      Izbriši
  19. Mici, videl sem grozljivo pošast. Imela je zeleno dlako in puško. Videl sem jo 9. aprila. V zelo stari hiši. Ujela me je in me objela.
    Matic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha. Mogoče te je hotela rešiti pred drugimi pošastmi, ki so se skrivale na podstrešju!
      Mici

      Izbriši
  20. Mici.
    V knjigi sem srečal belo pošast. Ine je zelo velika. Ime jih je Nanok. Imela je dolgo brado in je podnevi spala.
    Krištof

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Podnevi je spala, ponoči pa igrala šah s strahcem iz neke druge knjige. Imela sta se zelo lepo.
      Mici

      Izbriši
  21. Ta pošast je v nedeljo ponoči prišla k meni v posteljo, to je majhna puhasta pošast z barvnimi pikami in znasmeškom na ustih.
    Maruša

































































    a




















    A

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojej, tale pošast pa je zelo velika in čisto bela in samo včasih reče: "A?"

      Izbriši
  22. Ta pošast je modra ima noge in roke je okrogla ime mu je dlakec.
    Žan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, tega bi pa rada spoznala. Z Dlakcem bi bila zagotovo zelo dobra prijatelja!

      Izbriši
  23. Ta pošast je zelo smešna ime ji je tinka straši samo,takrat ko je jezna. in zelo je lačna.in zelene pike ima.
    Satja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Satja, veš, kaj me zanima? Ali ima Tinka zelene pike samo takrat, ko je lačna ali jih ima vedno?
      Če je lačna, ji speci palačinke. Vse pošasti smo nore na palačinke!

      Izbriši
  24. Živjo Mici.To pošast sem videl v kinu zlezla iz
    filma in strašila ljudi.Imela je 10 rok in je
    bila je strahopetna.Maxim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, hudo! Deset rok! Tudi jaz bi se jo ustrašila!
      Mici

      Izbriši
  25. Draga Mici.Pošast sem videl pod posteljo in kinu.Ime ji je Ša.
    Tevž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem v kinu že srečala pošast Ša. Skrivala se je pod mojim stolom in me žgečkala po podplatih. Vstala sem, pogledala pod stol in ji rekla: "Bu!"
      Takoj je zbežala drugam, hihi.
      Mici

      Izbriši
  26. živijo Mici veš kaj videla sem pošast v omari.Geni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res! Kaj pa je tam počela? Ali je morda pomerjala tvoje oblekice? Zagotovo so ji bile zelo všeč, hihi.
      Mici

      Izbriši