sreda, 15. maj 2013

Spet ta 2.a iz Dolenjskih Toplic!




Ravno sem se gugala na gugalnici, ko je Šimen zaklical skozi okno: "Mici, pošto imaš!"
"Kje?"

"Na računalniku!"
Stekla sem v hišo in razmišljala, kako neki je poštar prinesel pošto v računalnik. 

In kdo mi je pisal?
Pogledam na ekran in vidim: pisala mi je učiteljica Urška iz Dolenjskih Toplic in mi poslala cel kup zgodb, ki so jih zapisali njeni učenci.

Tale o teti Beti mi je najbolj všeč.




Teta Beti je moja najljubša teta! Poleti bom šla k njej na Japonsko. Vozila se bom z najhitrejšim vlakom na svetu. Imenuje se šinkansen
Jedli bova suši in pili zeleni čaj.
Ko mi bo postalo dolgčas, se bom vrnila domov. S podmornico do Pirana in nato z avtobusom do Ljubljane.

Kam jo boste vi mahnili med počitnicami?
V daljne kraje z mamico in očkom ali na deželo k dedku in babici?
Veste kaj?
To je čisto vseeno. Važno je, da boste počitnice preživeli s tistimi, ki jih imate radi. To je najvažnejše.


30 komentarjev:

  1. Jaz bom šel v Pisak. Z družino. Luka Č.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, Luka! Tam je tako lepo, da bi šla kar s teboj!
      Mici

      Izbriši
  2. jaz grem na pašman za en mesec maruša iz lj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ves mesec na morje? To pa je imenitno!

      Izbriši
    2. ja tudi meni je všeč, Lani je bila mami na porodniškem dopustu zato smo šli za en mesec in pol.

      Izbriši
    3. Maruša, vi se imate pa res lepo!
      Mici

      Izbriši
  3. jaz grem na prek murje filip iz lj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha. Najbrž greš preko reke Mure. Tam imam pa jaz nekaj dobrih prijateljev. In tam se vedno sladkam s prekmursko gibanico.

      Izbriši
  4. Živjo Mici.Jaz grem na Češko tam imam izpit.Rad bi
    te vzel sabo.Maxim iz osnoune šole spodnja šiška.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj? Izpit imaš? Kakšen pa? Mene žal ne moreš vzeti s seboj, ker Šimen ne pusti. Lahko pa vzameš knjigo o meni in jo daš pod blazino (poušter, a veš), ko boš šel spat.
      Lepo se imej na Češkem. Kako dobre knedličke imajo tam!

      Izbriši
    2. Nevem kaj so knedelčki na Češkem Maxim iz Šiške.

      Izbriši
    3. Knedlički so taki zelo dobri cmoki, ki jih kuhajo v gostilnah na Češkem. Njamiii, kako so dobri!

      Izbriši
  5. jaz grem na deželo k babici in tudi v vodicah bom vita iz lj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa bom skoraj ves čas doma s Šimnom. Igrala bova karte, hodila na bazen in šla v tarogino po kruh in mleko in jogurt in sladoled.
      No, mogoče bom šla tudi na Japonsko.

      Izbriši
    2. mici na japonskem je zelo lepo upam da se bož zabavala.

      Izbriši
    3. Hvala, Vita, tudi jaz upam, da se bom imela lepo in da ta čas ne bo preveč potresov. Ker tam imajo kar naprej potrese, veš.

      Izbriši
  6. živjo Mici jaz grem na morje sem iz lj žan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žan, ali znaš plavati? Boš vzel na morje rokavčke ali masko ali oboje?

      Izbriši
  7. Živjo Mici meni je ime Geni.Bi šla z mano na morje.Zelo bi bilo dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, zdravo, Geni!
      Mogoče pa pridem. Prinesla bom masko za potapljanje in dve veliki brisači. A ti že znaš plavati?

      Lepo te pozdravlja Mici

      Izbriši
    2. Super! Potem bova plavali skupaj!

      Izbriši
  8. živjo ime mije lili barborč med počitnicami grem na portugalko in na hrvaško

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lili, to je pa imenitno! Na Portugalsko in na Hrvaško!
      Upam, da se boš imela lepo!
      Pa pa
      Mici

      Izbriši
  9. živjo sem Satja Vogrin mogoče grem v toplice z babico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z babico greš na počitnice? To pa je nekaj najboljšega! Babice vedno ubogajo, hihihi.

      Mici

      Izbriši
  10. Mi bomo šli na Pag in v Bohinjsko Bistrico. Smo bili tudi lani. Bilo je supersko. In superge smo imeli tudi s seboj.
    Ema in Pia iz Dolenjskih Toplic

    OdgovoriIzbriši
  11. To pa je imenitno! Na morje in v hribe! Kaj pa skiro? Ga bosta vzeli s seboj?
    Šimen ga bo vzel na morje in mi ga bo posodil.
    Mici

    OdgovoriIzbriši