nedelja, 12. maj 2013

Na potovanje





Ali tudi vi komaj čakate na počitnice? Obožujem jih, ker mi takrat ni treba zgodaj vstati.

In zato, ker je takrat čas za
potovanja.

Potuješ lahko peš. Potrebuješ dobre čevlje, sončna očala in nahrbtnik z malico.

Nekateri potujejo na kolesih: z rolko, s kolesom, z avtom, vlakom, avtobusom, avtodomom ali celo s tovornjakom. Morda gre kdo na pot tudi s traktorjem ali samokolnico!




Drugi potujejo po zraku: z letalom, s helikopterjem, motornim zmajem ali z balonom.

Tretji uživajo na vodi: v čolnu, jadrnici, na veliki potniški ladji ali v podmornici pod vodno gladino.




Kaj pa jaz?
Rada potujem peš, na kolesih, na krilih ali po vodi.

Nekoč bom z raketo odletela na Mars ali Jupiter.
To bo takrat, ko bom velika. Ker takrat bom astronavtka.


Zdaj sem še majhna in potujem po Zemlji.
Kaj mislite, kam bom odpotovala med počitnicami?
S čim se bom peljala?
Se mi bo zgodilo kaj zanimivega?
Bom spoznala nove prijatelje?
Se bom izgubila?


Ko boste utegnili, mi pišite - poleti pa dobite od mene razglednico.


Enhanced by Zemanta

35 komentarjev:

  1. Mici, jaz te bom z motorjem odpeljal na potovanje v Ameriko.
    Domen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z motorjem v Ameriko? Super!

      Izbriši
    2. Hitra bova. In dlaka ti bo frfotala. Čist bova roza!
      Domen

      Izbriši
  2. MICI JAZ TE BOM ODPELJAL NA HRVAŠKO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bova šla na morje, Lovro?

      Izbriši
    2. Ja, v Dalmacijo, v Pakoštane. Tam je morje, pa v morju je mivka in nič ježev. Samo pri skalah so.
      Lovro

      Izbriši
  3. Mici sem z motorjem pelja do letališča.Z letalom sva odletela v Ameriko. 6km stran je živela Micina babica.Do nje greva peš, tam se najino potovanje konča.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ups, pozabil sem se podpisati


      Andraž

      Izbriši
    2. Andraž; to je imenitno potovanje! In babica nama je spekla veliko čokoladno torto!

      Izbriši
  4. Mici sem z motorjem peljal na bled. Pri bencinski postaji v novem mestu mi zmanka bencina motor natankam z Mici sedeva na motor in se odpeljeva na bled.Ko prideva na bled se ustaviva na sladoledu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozabil sem se potpisati Aljaž

      Izbriši
    2. Ja, seveda, Aljaž, na sladoled sva šla IN na kremšnite, ki se jim lepo reče kremne rezine.

      Izbriši
    3. In ti si jih pojedla kar deset. In potem ti je bilo slabo in si bruhala.
      Aljaž

      Izbriši
  5. Mici jaz te bom z motorjem peljal na letališčeletalo pa naju bo odpeljalo na otok Čiovo.Jan

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz bom Mici odpeljala na Havaje. Lara Jaz bom Mici odpeljal na Malto. Matevž




















    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najprej na Havaje in potem še na Malto? Jupiiii!

      Izbriši
    2. Na Havajih boš dobila mini krilce in oglico iz havajskih rož.
      LAra

      Izbriši
    3. To bom posebej lepa pošast, hihi!

      Izbriši

  7. kaja in maja : Mici bova popeljali v hrnaško.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na hrnaško pa že ne grem! Tam so pujsi, ki se oglašajo: HRN, HRN, HRN!

      Izbriši
  8. ANJA:MICI BOM ODPELJALA K BABICI.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mici bom peljala na morje.Leja

    OdgovoriIzbriši
  10. Mici, a si dobila naše spise o tvojih potovanjih?
    Učiteljica Urška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobila, dobila, pravkar jih berem in se čudim, kje vse sem bila!

      Izbriši
  11. zivjo, Mici. Jaz sem Črt.Prebral sem tvoje pismo. Bilo mi je zelo všeč.Predlagam ti,da odpotuješ v Italijo. Poskusi špagete, pojej kakšno pizzo in ne pozabi si ogledati starega Rima. Pazi, da se ne izgubiš in ne zapelji čez rdeče luči. Italijani večkrat zapeljejo čez rdečo luč, ti pa se ustavi ko jo vidiš. Če boš odpotovala z ladjo na kakšen njihov otok pa se ne nagibaj čez ograjo, da ne bi padla v morje. Na trajektu lahko pogledaš mini TV , razglej se po ladji in pojej kakšen prigrizek.

    Piši mi, Črt iz Ljubljane

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, pozdravljen, Črt! Danes sem v Kranjski Gori in na žalost dežuje. Bom res šla kar v Italijo, na špagete in na pizzo in potem še na stolp v Pisi.
      Prav, ne bom šla čez cesto, ko bo rdeča luč.
      In upam, da na trajektu ne bom dobila morske bolezni.
      Lepo te pozdravlja Mici

      Izbriši
    2. Ko boš na trajektu vadi pisane črke, da ti bodo šle bolje. Ko ti bo slabo jih začni vaditi. Zanima me tudi, če boš naslednje leto v tretjem razredu? Na stolpu ne tekaj, da se ne bi prevrnil. Ne bodi cele počitnice v Italiji, pojdi tudi v Anglijo. Ampak ne vozi kot se vozi pri nas. Ravno obratno. Za obe potovanji mi pošlji razglednici. Piši mi, Črt iz Ljubljane.

      Izbriši
    3. Prav. Črt, na trajektu bom vadila pisane črke.
      In ne bom tekala po stolpu v Pisi.
      Mogoče grem s Šimnom v Anglijo. Šimnova mama je rekla, da gremo tja oktobra. Kaj, tam vozijo narobe? Aha. To pomeni, da moram najprej pogledati na levo in potem na desno, ko grem čez cesto.
      Ko bom šla na potovanje, ti z veseljem pošljem razglednico. Če ne bom pozabila.

      Hm, učiteljica Minka ni še nič povedala, če grem v tretji razred. Pa saj se v drugem čisto dobro počutim.

      Lepo te pozdravlja Mici

      Izbriši